filmrommet logo
Oversikt Spørsmål og svar

1. Kven står bak Filmrommet på ukrainsk og russisk?

Det fleirspråklege filmtilbodet med læremiddel og undertekstar på ukrainsk og russisk er ein del av filmstrøymetenesta Filmrommet. Ansvarleg distributør for Filmrommet er Norgesfilm AS.

Filmrommet på ukrainsk og russisk er utvikla med støtte frå Utdanningsdirektoratet.

2. Kven er målgruppa for læremidla?

Læremidla som er tilgjengelege via Filmrommet på ukrainsk og russisk er tilpassa elevar i tospråkleg fagopplæring og vaksenopplæring.

3. Kvar er tenesta tilgjengeleg?

Tenesta er avgrensa til det geografiske området Noreg og du kan derfor ikkje sjå film viss du er i utlandet.

4. Eg får beskjed om at eg har ei utanlandsk IP-adresse, men eg er i Noreg?

Vi har berre rettar til å vise filmane som er tilgjengeleg via Filmrommet på ukrainsk og russisk innanfor norsk IP-adresse. Har du norsk internettleverandør så kan du sende oss ein e-post på post@norgesfilm.no og oppgi namnet til leverandøren og IP-adressa di slik at vi kan leggje ho til godkjenning.

Sjå din IP-adresse her http://minip.no/

5. Korleis sjå film?

Filmane kan fritt spelast av på PC, Mac, og dessutan mobile einingar som nettbrett og smarttelefonar på *iOS og Android-plattformene. Det er lett å kople PC/ Mac til projektor, storskjerm eller TV for visning.

6. Kan eg sjå filmar på mobile einingar?

Ja, filmane kan avpilles på nyare versjonar av smarttelefonar og nettbrett på *iOS- og *Android- plattforma. På *iOS er det versjon 12 eller nyare som blir støtta. På *Android er det versjon 7 og nyare som blir støtta.

7. Korleis kan eg endre språk?

Du kan endre språk i portalen ved å trykkje på flagga øvst i høgre hjørne. Læremidla er tilgjengeleg på norsk (bokmål og nynorsk), ukrainsk og russisk.

Du kan endre språk på undertekstane til filmane ved å trykkje på tekstikonet i avspelaren.

Undertekstane er tilgjengeleg på norsk (bokmål), ukrainsk og russisk.

8. Kan eg laste ned filmane?

Nei, filmane i Filmrommet er verna av opphavsrettsleg lovgiving. Det er ikkje tillate å kopiere og/ eller lagre dei digitale filmfilene.

Noregsfilm AS har gjort avtale med rettshavarane om å formidle filmane i denne seksjonen av Filmrommet.

9. Bruker tenesta deira Cookies/ informasjonskapslar?

Ja, vi bruker cookies for å samle nyttig statistikk om korleis du bruker innhaldet vårt. Denne informasjonen bruker vi for å forbetre, vidareutvikle og tilpasse filmtenesta.

Informasjon som blir samla inn vil berre nyttast internt og delast ikkje med ein tredje part. Ved å bruke nettsidene våre, samtykke du i at vi kan lagre cookies i nettlesaren din. Cookies blir ikkje brukt til å lagre personleg *identifiserbare data. For meir informasjon, les personvernerklæringa vår.

10. Filmen buffrer, hakker eller ikkje vil spele av?

Det kan vere fleire årsaker til at ein film hakkar:

  • Har du ein eldre PC/ Mac/ Mobil eining vil han kunne ha problem med å vise filmen
  • Ved bruk av trådlaust nettverk er du avhengig av at det støttar strøyming på ein god måte
  • Viss du deler nettet med mange brukarar
  • Mange som streamar i same område, t.d. i helgar og ved live-strøyming av til dømes populære idrettsarrangement.
  • Andre program som til dømes nedlasting av systemoppdateringar eller nedlasting av større filer kan påverke god avspeling. Steng i så fall desse programma og prøv igjen.
  • Andre årsaker kan vere for låg breibandskapasitet til bygget, lokale avgrensingar i nettverket og mykje strøyming/ trafikk i ditt område, eller ein kombinasjon av dette.

Dersom du opplever vedvarande hakking/ *buffring, såg kontakt oss gjerne via e-postadressa oppgitt nedst på sidan og med følgjande informasjon:

  • På kva tidspunkt av døgnet opplevast dette?
  • Opplever du liknande ved filmavspeling i anna teneste rundt same tidspunkt?
  • Kva nettlesar nyttar du?
  • Kva eining nyttar du for avspeling av film (Mac, PC, nettbrett, smarttelefon)?
  • Kva film gjeld det?
  • Eventuelle andre opplysningar som kan vere til hjelp.

11. Eg får berre bilete, men ingen lyd?

Sjekk volumkontrollen i avspelaren i portalen.

Viss denne står på, og du framleis ikkje får lyd, kan du sjekke det same for volumkontrollen som er innebygd i eininga di.

12. Kva er krav til bandbreidde?

  • Du må ha eit abonnement hos ein norsk operatør.
  • Minimum bandbreidde: 5 *Mbit/s.
  • Anbefalt bandbreidde: 10 *Mbit/s eller høgare.

Les om korleis du kan bruke dei omsette læremidla med film frå Filmrommet.

Kontaktinfo Norgesfilm: post@norgesfilm.no